远方的远方

Alive - Outline In Color

存档灵魂:

Alive
活着


【歌词】

 

So here we are
All excuses
Holding on to cold hands and promises
That we made to each other and ourselves years ago
But I would stay here in this dark room
Every day with you if you loved me too
But I know that you'll never listen to your heart
如此我们生活在此
满是借口
紧握着冰冷的手和冷却的誓言
这是很久前我们相互间的允诺
但我只想呆在这个黑暗房间里
每天和你在一起,如果你也爱我
但是我知道,你永远不会倾听你的心。

I've been at the bottom
Set my sights to the top
To burn and to blossom
Don't tell me to stop
I wanna get free
My dreams set in stone
This is my legacy
This world is my home
I just wanna feel
I just wanna fucking feel something
I'd rather be down six feet
Than live my life in the back seat
I just wanna feel something
我一直活在底层
抬头仰视高空
期待燃烧绽放
别告诉我停下来
我想要自由
我的梦想镌刻石头上
这是我的遗产
整个世界都是我的家
我只是想去感受
我只想感受感觉
我宁愿被埋六英尺之下
也不想甘为人后
我只想感受感觉。

Let it just burn, burn, burn
A million holes in the sky
Baby don't you want to feel alive
Baby don't you want to feel alive
让它燃烧,燃烧,燃烧
天空中一百万个空洞
宝贝,难道你不想感受活着的感觉?
宝贝,难道你不想感受活着的痛快?

Let it just burn, burn, burn
So beautiful and bright
Baby don't you want to feel alive
Baby don't you want to feel alive
Baby don't you want to feel alive
Again
让它燃烧,燃烧,燃烧,
如此美丽,如此的明亮
宝贝,难道你不想感受活着的感觉?
宝贝,难道你不想感受活着的痛快?
宝贝,难道你不想感受活着的感觉?
再一次的燃烧绽放。

I watched my family waste away
Settle in for the day to day
I refuse to be stuck in place
Defining despair
We're losing the arms race
Don't be like the rest of them
All of our idols we condemn
Cut off your nose to spite your face
Rip out your tongue to save us some grace
我看着我的家人消耗生命
定居下来日复一日
我拒绝困守在任何的地方
绝望蔓延
我们不要军备竞赛
不像其他的人
我们不需要什么偶像
不要装神弄鬼,害人害己
闭上你的臭嘴,我们清楚。

Settle
Settle in
Don't be like the rest of them
Settle in
Settle in
Just don't be like them
定居
安定下来
不要像其他人
安定下来
安定下来
只是不要像他们。

So won't you let it just burn, burn, burn
A million holes in the sky
Baby don't you want to feel alive
Baby don't you want to feel alive
所以难道你不想让它燃烧,燃烧,燃烧,
天空中一百万个空洞
宝贝,难道你不想感受活着的感觉?
宝贝,难道你不想感受活着的痛快?

Let it just burn, burn, burn
So beautiful and bright
Baby don't you want to feel alive
Baby don't you want to feel alive
Baby don't you want to feel alive
Again
让它燃烧,燃烧,燃烧,
如此美丽,如此的明亮
宝贝,难道你不想感受活着的感觉?
宝贝,难道你不想感受活着的痛快?
宝贝,难道你不想感受活着的感觉?
再一次的燃烧绽放。


评论

热度(8)